SUPER MEGA GLAD

Okej, i torsdags, igår och idag så har jag letat efter en TYSK twilight special tidning, och jag har inte hittat den NÅGONSTANS, och jag försökte hålla det hemligt.
sen berätta jag för rebecka och hon blev typ "OMG CAMILLA, DET ÄR BARA EN TIDNING, DU E FAN VÄRRE ÄN MIG OCH ERICA!" jaaa, det är bara en tidning, men OMGAWD, DET ÄR TWILIGHT!, och så sa hon " du kommer inte förstå någonting " , nä nä jag kommer inte förstå någonting men det är TWILIGHT!!!!!!! 8D

och sen, så har jag letat i typ, två timmar åkt runt överallt och letat. har inte hittat. och sen så  just när jag höll på att ge upp så vände jag ryggen, och så sa pappa " här är det ju någon twilight .. ", och så typ skrek jag och bah " O-M-E, DET ÄR DEN PAPPA DET ÄR DEN DET ÄR DEN DET ÄR DEN!!!! " så sprang jag fram till kassan och bah börja babbla.
Han som stog i kassan typ kolla snett på mig D:

jag: ASSÅ JAG HAR LETAT EFTER DEN HÄRA I TYP, TRE DAGAR, ASSÅ, OH MY EDWARD JAG ÄLSKAR DE HÄR STÄLLET, TACK GUD, JAG ÄLSKAR GUD, JAG ÄLSKAR DIG (hahaha okej jag fick utbrott, lol xD), JAG ÄLSKAR DEN HÄRA PRESSBYRÅN!

han: .. vad är det för speciellt med den hära?

jag: HALLÅ, SER DU INTE!!! DET ÄR TWILIGHT!!!!!!!!

han: jaha okej .. hejdå

jag: HEJDÅÅÅ!!!!!! :D

sen när jag gick ut så började jag typ sjunga " merci " låten. jag bah " I'm so happy I'm so glad that I found you * ta upp tidningen och krama den *, I gotta thank you * sjunga brevid pappa och krama honom *, and thank you means meeer-cIiiiiiiiiI !!!!!! * höja tonen * "
HAHA. och så har jag varit skitglad idag. pågrund av det. och sen så när jag gick ute och jaga den dära förbaskade tidningen så såg jag BREAKING DAWN, PÅ SVENSKA!, så köpte jag den, så nu har jag alla twilight böcker på både svenska och engelska, yaaaaaaays. :D

BTW, SÄG GRATTIS JAG HAR NAMNSDAG. LOL. :D

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

sv: hahahahha, tro mig så fort jag ens börjar tänka på det kan jag inte sluta skratta!! HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH

2009-03-07 @ 21:12:31
URL: http://jjjennifers.blogg.se/
Postat av: bec

jag är precis likadan som du är!!! jag måste ha alla tidningar med dem <3

2009-03-07 @ 21:27:49
URL: http://justreadmymind.devote.se
Postat av: Demmie

Haha, grattis :):)

2009-03-08 @ 12:47:02
URL: http://demmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0