* suck *

Har pluggat en massa idag.. * suck * är helt slut!
Vad har ni gjort idag? Kan slå vad om att ni har haft det så mycket roligare än mig iallafall. xD

Ska väll ta och kolla på melodifestivalen senare, hoppas på att Agnes uppträder med en bra låt dåra, hon har ju varit en av mina favoriter sedan hon vann idol.

Grr på Rob..
Läst om att han kanske släpper ett album. ;D usch, kommer typ .. om han släpper ett album med hans vackra musik. Inget kan slå country/blues asså. <3












Hotel for Dogs

Hotel for Dogs var inte bra, jag gillar den inte ett dugg. För er som gillar Disney filmer så kanske den här filmen är för er (?)..
Det som får den att få två äpplen är för att den var rolig då & då.


16-åriga Andi och hennes lillebror, Bruce, hamnar i ett fosterhem med strikt husdjursförbud.
Snabbt måste de hitta ett nytt hem åt sin hungriga hund, Friday.
När de av en händelse får nys om ett övergivet hotell, som redan hyser några lösdrivande hundar, får Andi en idé.
Med hjälp av sin brors tekniska begåvning, som gör att han kan förvandla vardagsföremål till användbara manicker, och sina vänner i grannskapet lyckas Andi förvandla det nedslitna hotellet till ett magiskt hundparadis.
Det blir inte bara ett nytt hem för Friday, utan för alla hemlösa hundar Andi kan hitta.

- taget från sf.se


Godmorgon :)

Oj, haha.. klockan är redan halv ett :O och jag ska äta våfflor nu!
Ska plugga franska hela dagen, inte för jag kommer kunna koncentrera mig men ska göra mitt bästa.
Ska liksom ha prov på måndag, och jag har inte pluggat någonting än, även om jag har haft lov :(

Ha det bäst ^__^'
Följ min blogg med bloglovin

FJÄRRUTLÖSARE!


O-M-E! JAG ÄR SÅ LYCKLIG. :D
KOLLA VAD PAPPA KOM HEM MED! ^____^ <3

ROBERT PATTINSON




robert pattinson när han skrattar, tihi. <3
(c) by me.

Seven Pounds

Jag älskar verkligen Gabriele Muccinos filmer.
The Pursuit of Happyness och Seven Pounds är grymt bra filmer, båda regisserade av honom, och båda är det Will Smith som har huvudrollen.

I Seven pounds spelar Will Smith: Tim Thomas, som lider av ångest och skuldkänslor.
Tim Thomas påstår att jobba på skatteverket, han stjäl sin brors IRS-ID för att få tillgång till IRS databas, och försöker hitta sju personer han kan hjälpa, det kan vara allt från att ge sitt hus för att man ska komma bort från någon som hotar en för livet, eller donera organ och blod.


Filmen är helt fantastisk. Ganska komplicerad enligt mig, kanske för jag är ganska trög. Men mot slutet börjar man förstå allting och det är en riktigt sorglig film. Så om du  inte har gråtit på länge, då är det dags att kolla på Seven Pounds!


eyes, eyes, eyes.



Jag & Jennie

FÖRLÅT IGEN!



Haha, skit - en massa förlåt! :O
Okej såhär ligger det till, jag fick "Om jag kunde drömma" (orginal titel: twilight) när jag fyllde år, och började läsa den. Blev besatt, köpte alla andra böcker, läste ut dom. Sen så hade jag inge tid för data längre, bara twilight twilight twilight. xD
Sen blev det julafton, så fick jag twilight boxen, och då äre alla böckerna på engelska.
Så börja jag läsa dom .. och aa .. sen så satt jag ingenting på datan. sen så nu, så typ .. tröttna jag på att blogga (?)
Men nu ska jag börja igen! Ny fräsch twilight design .. yaaays. xD

Duschade nyss, ska åka till stan halv tre för att kolla min syn igen ..
Ha det bäst :-)

RSS 2.0