.. r.i.p.

det kom så jävla plötsligt.
michael, idol sen liten .. tårarna faller för dig.
rest in peace, king of pop.. </3

HAHAHAHHAHAH...


bingo !

Vi körde bingo idag på matten, moahah! JAG VANN! :D, fast först vann halima ;)
hon fick ett litet zoo paket, med röda små godis bitar.. och jag fick en hel godispåse :D
jag, rebecka och isaak vann, fast jag fick den först >:D

jag ska ha jätte roligt idag ... * host * x) men uhm a liksom.
ska köra video bloggsenare idag.. HAHHA. två sekunder lång säkert. (Y)
wuhoo.

o.m.nm. ( OH MY NEW MOON ! )



såg den när det var rast .. cyklade hem för att se new moon trailern, sen åkte jag tbx till skolan.
riktigt bra. fast jacob ser fake ut när han blir varg ..
och, stör mig på att dom försöker göra edi vit .. vafan han är färgad i twilight, ska han helt plötsligt bli vit eller? .. fan fail.

RSS 2.0