första dagen..

shit! skolan e verkligen fullproppad av små skit ungar ..tänk .. när jag började så kollade alla ner på mig också hahah.. men nu är jag en av dom största på skolan! :D känns skumt, eftersom typ alla är längre än mig, även 6:orna... * tihi *
första dan' och REDAN läxor! känns nästan patetiskt ..

skola! :D

Hihi idag var det första dan i skolan .. men imorrn är det på allvar :)
har verkligen längtat hela sommaren! är så taggad ..
8C goes 9C xD , hahah .. vi gick bara igenom schemat och sånt .. sen åt vi lunch, sen glass.. sen slutade vi xD
sen drog jag och rebeckis till grönan, det var sååå tomt! så extremt skönt xD

monster house!

Tjenare! Idag var jag i stan med mamma, köpte en skol väska, den var ganska dyr. tycker iaf jag .. egentligen skulle den kosta ca 2500, men det var halva priser på den, så fick den för 1250, men mamma pruta och fick den för 1000 .. hahah xD
det var en skinnväska. inte SÅ speciellt snygg, men praktisk. kommer behöva den för att lägga min data i, penna, sudd, skolböcker och allt, och kommer bära den hela dan under dagarna på skolan.

pappa har också fixat skohylla på min vägg, så det är en massa skor just nu i mitt rum.. även om alla skor e mammas. hahaha
jag städade sedan hyllan i ungefär 2 timmar, i hallen, bara för att jag skulle sortera skor... suck.
sedan kollade jag på en film som hette trade, shit .. rekomenderar den filmen STARKT.

och just nu ska jag kolla på monster house.. det kommer iallafall inte slå coraline ;)

gröna lund med beckis!


lol jag var på grönan igår .. hehe .. med rebecka!
vi hade skit kul.. vi åkte pop expressen typ minst 10 gånger bara för att vi skulle få sjunga till billie jean <3
och självklart var grönan fullproppat av fjortisar .. det va två stycken vi såg verkligen hela tiden som rebecka kollade SNETT och NER på hela tiden, alltså gud va jag garva xD
det var molnigt ungefär hela dan, så när vi gick hem så började det regna. tur det.. xD
när jag ställde mig på rulltrappan så typ halkade jag ner (på grund av att det var halkigt) så jag har skrapat upp rygen lite.. ganska obekvämt, för det gör ont när jag sitter, ont när jag går och ont när jag ska sova.. haha..

Ska nog börja blogga igen.

Jag har hållt på med en ny design ett tag nu, men blir aldrig nöjd.
Aja, ska ändå blogga även om designen e ful. haha ..

RSS 2.0