FÖRLÅT IGEN!



Haha, skit - en massa förlåt! :O
Okej såhär ligger det till, jag fick "Om jag kunde drömma" (orginal titel: twilight) när jag fyllde år, och började läsa den. Blev besatt, köpte alla andra böcker, läste ut dom. Sen så hade jag inge tid för data längre, bara twilight twilight twilight. xD
Sen blev det julafton, så fick jag twilight boxen, och då äre alla böckerna på engelska.
Så börja jag läsa dom .. och aa .. sen så satt jag ingenting på datan. sen så nu, så typ .. tröttna jag på att blogga (?)
Men nu ska jag börja igen! Ny fräsch twilight design .. yaaays. xD

Duschade nyss, ska åka till stan halv tre för att kolla min syn igen ..
Ha det bäst :-)

Kommentarer
Postat av: Fullständigt hemlig anonym person

hje hje hje _

2009-02-26 @ 14:45:33
Postat av: carin

åh fan asså jag har beställt alla böckerna men har bara läst , när jag hör din röst orginal titel new moon. man blir verkligen besatt och det är verkligen det sanna ordet.

jag älskar bilden och vart köper man den boxen ?

kram

2009-03-01 @ 16:55:22
URL: http://paonpinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0