TORSDAG

Idag har det regnat, varit kallt och så har det fallit en massa löv.
Vissa säger att humöret kan förändras av vädret också, jag tror jag är den typen.

Vi hade gympa, och jag la mina franska böcker i Rebecka's väska. Och jag gick först in i samma omklädnings rum som Rebecka, sedan gick jag in i det andra. För att jag behövde lägga mina gympa kläder i Halimas väska.
Och jag bytte om, och sedan gick jag. Utan att vänta på någon.
Jag väntade inte ens på Halima eller Nor.
När jag kom fram så gick vi till maten, och då satt Rebecka själv, utan att jag visste om det.
Sen kom Nor och sa " Rebecka sitter själv :O " , och jag bah " VA? :O " jag sprang fram till henne när hon var påväg ner, och bad om förlåtelse, och jag var verkligen ledsen.
Hon gav mig blicken att jag aldrig mer skulle prata med henne, att hon aldrig mer tänker förlåta mig.
Jag kände mig så himla falsk, jag har lämnat henne många gånger, och jag skäms så himla mycket.
Förlåt är lika starkt som älska och hata, och hon vägrar till och med att förlåta mig?

Man lär sig av sina misstag, men jag lär mig tydligen inte, jag gör mina misstag om och om igen.
Jag hatar verkligen den här dagen, allting känns bara så mörkt för mig just nu.
jobbigt jobbigt jobbigt
.

Kommentarer
Postat av: Mintra

Jupp, jag är thai . Tack :) Din blogg är fin också .

2008-10-17 @ 18:51:25
URL: http://mawongsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0