TISDAG

Liten sån här halvkonstig dag idag..
Första lektionen var hemkunskap, och idag gjorde vi rulltårta. Och våran hemkunskaps lärare ändrade på våra grupper, så jag blev med Mauri och Isaac istället för att vara med Rebecka. Vi som var så duktiga tillsammans?
Hur som helst, rulltårtan blev helt psykad! Och den var inte heller så god, men den blev inte så lik alla andras, för från början så råkade jag hälla i all mjölk, men det var bara bra det, för annars skulle bara rulltårtan smakat ägg. Och den här lektionen så hade jag inte skött mig bra - enligt våran lärare dåra, för att jag satt och skratta åt Angel och Mauri. Det är inte mitt fel att dom förstör allt?
Gud vad jag är trött på killar i den här åldern, dom är så omogna!

Senare blev det strömavbrott i skolan, haha! Det var ganska kul faktiskt, det var helt kolsvart och då satte alla på techno musik och tog fram ficklampor ( vart nu dom fick tag på dom ) och började hoppa och dansa, haha! :-)
Men det var jobbigt för mig när jag skulle öppna mitt skåp, för jag har kodlås, så jag öppnar genom att se siffror, och jag såg verkligen ingenting, fast halima tog fram sin mobil, då såg jag lite bättre. :-)

Vi gick sedan till Vreten, för jag ville träffa Ladji. Men han hade fortfarande lektion, men då träffade jag istället Sandra och Helena.
Vi stog och snackade en stund, och jag och Halima började skratta för ingenting och sedan började Sandra och Helena skratta för dom tyckte dom i årskurs åtta var lite "kocko" ( konstiga ).
Halima tog fram sin mobil och började genast sjunga,
sedan sa hon "ÅH! Vi kör idol, ni får vara jurry! ok ok ok ok ok ok !!!", sen hade hon sin mobil som mickrofon och hon började sjunga.
Sandra och Helena var idol jurry, och självklart var jag kamera mannen ;-)
Och så självklart så började alla gapskratta, haha :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0