ONSDAG

God dag käre läsare! :-)
Dagen började med att jag kom försent till musiken, men det gjorde ingenting, för det var ändå bara typ en minut? haha.
På musiken så tränade vi ännu en gång på "Abra Cadabra" med Steve Miller Band, haha först hatade jag den låten, men den börjar faktiskt bra! :-)
Mauri är trummis, Jag, Isaak, Angel och Daniel kör piano och keyboard, Raffe är bassist, Simon och Ramon kör el gitarr, och Rebecka och Maria sjunger, men troligtvis kan det hända att Jag, Rebecka och Maria blir dom som kommer sjunga.
Vi börjar bli ganska bra, men är inte precis på topp än!

Efter det hade vi idrott, vi körde basket .. skiit kul tyckte jätte många, men jag tyckte det var döds tråkigt.
Kan väl hända att det var kul då och då, men jag får ju aldrig pass! Men jag krigar inte ens för bollen, så jag orkar inte bry mig. HAHA! :-D

Vi hade matte, sedan lunch .. På lunchen så kom Samira och började pussa alla, jag orkar verkligen inte med henne ibland, så jag och Halima sprang iväg :-$, sedan SMS-ade jag Nor att hon skulle komma till blå parken, men jag råkade tydligen SMS-a pappa, men tillsist kom hon med Rebecka hihi. ;-)
Vi hade väl ganska kul där, haha, jag blev fotto beroende då, men jaja skitsamma jag gör det för skojs skull! :-)


Sedan hade vi SO, sedan bild.. På bilden så satte jag och Halima mig vid Danne's bord, guud det är så jobbigt och prata med dom.
Dom ska bara sitta och kränka mig och Halima hela tiden, fast dom klarade det inte, hihi.
Vi skulle rita ansikten, och alla ritade skitoseriöst, och jag försökte. HÖHÖ. xD
(bilden blev inte klar, men skriv gärna en kommentar) :-D

Och nu sitter jag här hemma och är med Rebecka, vi lyssnar på musik, äter mat, pratar och har jätte kul! :-)
Har tänkt att kolla på "Another Cinderella Story" senare, jag börjar bli lite intresserad för Disney-kändisar, har lust att ge dom en chans.. :-)


Kommentarer
Postat av: j-juliiah traan-a

`Den vr mega fin :')

´skulle vara snyggare om du ritade mun,näsaögon(A)<3

2008-10-15 @ 18:12:29
Postat av: betiel

GUD VA FIIN OMG! :OOO

KONSTNÄR+MODELL, HAHAH VILKEN FRAMTIIID! :OO

2008-10-15 @ 18:12:54
Postat av: Fiach dubh

Assnyggt som vanligt. :) :o

Du har sådanna konstnärliga drag så jag blir lite avundsjuk. ):

/emocut.

2008-10-15 @ 18:17:08
Postat av: Tanya

Du är en sån bra forograf och sååå bra på att måla :O:D älskarrej <33

2008-10-15 @ 18:17:25
Postat av: Charlotte Everlasting / Mew

MÄNNSIKA, kom hit och ge mig en rejäl lektion i hur man målar som världens bästa Sarinja! (: <3333

2008-10-15 @ 18:25:20
Postat av: cappi

superdupermegasnygg :)

2008-10-15 @ 20:15:05
Postat av: Bernice

That was awesome!! Jag vill lära mej att måla så bra!! :D Hur har du lärt dej??

2008-10-16 @ 21:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0