HÖSTLOV!

Shit va skönt, äntligen höst lov! :-)
Ska chilla rejält asso, hahaha .. och så massa plugg.. Nu skriver jag upp en ointressant lista på vad jag ska göra nu i lovet..


  1. åka till stan med halima ;-)
  2. plugga kemi!
  3. bygga om mitt rum :-)
  4. plugga franska (usch)
  5. kolla på gossip girl med halima, äta massa godis och göra oss själva tjocka as hell!
  6. vara ute typ, en timme per dag.. xD, så jag får känna höst känslan .. mwahah :-D
  7. vara med halima (men nehe) ..
  8. kolla på heroes D:
  9. kolla på EN film per dag!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

vilken snygg blogg du har tjejen! :)

2008-10-24 @ 23:46:44
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Fatma

Jag vill inte verka elak. Men jag har copyright på hela min blogg. Det betyder att hela min blogg är skyddad av upphovsrätt, alltså så betyder det att den som kopierar något från min blogg bryter mot lagen. Och kan därför bli anmäld. Jag tycker att det är också tråkigt att du har kopierat mina kategorier rakt av. Precis i den ordningen jag har dom också. Och menyn nästan, te.x arkivet du har andvänt precis samma sätt som jag. Och på dina film recensioner så har du gjort precis på samma sätt som jag skriver mina recensioner på. Väldigt tråkigt att behöver säga det här. Det hade ju varit roligare om du hade kommit med egna idèer till din blogg och kommit på ett eget sätt och stil till din blogg.

2008-10-24 @ 23:59:16
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Madde

Men snälla, MEN OMG! JAG MÅSTE POLISANMÄLA ALLA SOM HETER MADELAINE! DET ÄR JU BARA JAG SOM FÅR HETA SÅ! Men snälla, det är ju töntigt. T.ex. hur många företag är det som tillverkar Corn flakes? Alla har rätt att ta samma ordning, bara hon inte har kopierat något du själv skapat, dvs photoshop design. Du skriver nog så bara för att du är avundsjuk. Om du nu ska polisanmäla det på riktigt kan jag säga dig att det inte kommer gå igenom. Hon kanske inte ens har varit på din blogg? Plus att hennes är fett mycket snyggare än din.

2008-10-25 @ 21:35:21
Postat av: Fatma

Madde: HON HAR VARIT OCH KOMMENTERAT HOS MIG! Om du fan inte vet vad saken handlar om så lägg dig inte i. -.- Ska man starta en blogg så ska man veta att man inte får gå runt och kopiera saker och ting från andra. OM du inte visste så är internet och verkligheten två olika saker. Vafan man har inte direkt copyright på sitt namn. Det ännu fular att hon kommenterade i min blogg typ "hihi kolla jag har koppat det mesta i min blogg från dig ^^" Och kompis, jag har bloggat läääänge mer 2år och vet hur bloggvärlden fungerar. Inga nybörjare kan komma och ändra lag.

2008-10-26 @ 10:55:25
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Fia&emelie

späckat schema ser jag =)

2008-10-31 @ 13:36:53
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0