FREDAG

Förlåt att jag inte har skrivit på länge, jag har inte orkat! hihi .. lite lat ibland förstår ni.. (a)
ah, idag har det hänt en del..  Har bråkat med många, men har också fått ut en del.
Hela tiden så säger andra till mig, jag är känslig - jag gråter för allt.
Och, anledningen är ju till att jag mår dåligt just nu - tillfälligt .. Ingen anledning varför, men det är väll kanske för att mycket små grejjer snurrar runt i mitt huvud.
Vilket fall som helst, Halima gick fram till mig och frågade vad som hade hänt, jag svarade tillbaka, inget? .. vadå då ? :o
då svarade hon tillbaka, jo säg till mig, jag är din bästa vän, komigen .. du mår dåligt jag ser det på dig.. förut du var alltid glad och skrattade åt allt hade kul, nu för tiden .. du är iskall, skrattar inte så mycket, liksom .. tillbaka dragen.
Jag tänkte efter, hon hade rätt. Tårarna bara började rinna. Det kändes skönt, ska jag helt ärligt säga..
Vi gick ut för att snacka, jag ville inte gråta framför allt&alla.
Det kändes så jävla skönt o gråta ut i hennes armar, haha jag börjar låta lesbiskt. nej men seriöst, jag kände mig så jävla trygg, känns som vi kommer vara tajjta enda till slutet. Jag kan verkligen lita på henne upp till hundra procent och mer.. Åh , bara hon visste hur mycket hon betyder för mig, jag vet inte enns hur jag ska kunna berätta/visa vad hon betyder för mig, eller vad jag kan göra för henne. Jag vet verkligen inte, kanske något tips som kan visa henne hur mycket hon betyder för mig? (a) .. haha nej driver bara :-)

Efter skolan åkte jag till mammas jobb, alltid lika jobbigt. Jag somnar alltid när jag kommer dit, så jävla tråkigt.
Men men, alla hennes kompisar håller ju mig vaken, "åååååh, KATARAAA, SEXY SEXY" , man bah: mm .. ... .. * snark * , hihi.
Åkte till Sickla Centrm, va i Gina med mamma, sen åkte vi till salongen igen, sen till IKEA.
Sen åkte jag med pappa till Årstaberg kebab stället, dom har verkligen världens godaste kebab!
Och nu är jag hemma, tröttast ever! :-D

Orkade inte kolla på Idol idag, men hoppas att inte Alice, LouLou eller Lars åker ut!

Kommentarer
Postat av: Madde

"åååååh, KATARAAA, SEXY SEXY"



hahahahahahahahhahahaha fan vilka roliga kompisar hon har xD

2008-10-25 @ 21:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0