TORSDAG !??!?

Damn asså, tiden går jääävligt snabbt. Kändes som det var måndag igår .. * suck *
Alla prov är ju just nu, så jag börjar ta allting lite mer seriöst. :x .. Nu håller jag på att plugga franska, det går inte så bra.. Jag pallar inte bry mig om franska men aja skit i, bara att jag gör mitt bästa är det viktigaste (säger min klassföreståndare) -.-
Och så håller jag på med SO uppsatts, och det går inte alls bra. Jag är så himla dålig på industri blablbla och revolution grejsimojs och feodalism. -_-' , suuuuuuuck!
Och sen ska jag ha biologi prov. Haha, jag är inte van vid mkt läxor..

När jag tröttnade på att hålla på med uppsattsen så satte jag mig vid tvn och kollade på Purple Rain, damn asså. Första tanken var '' Michael Jackson '' , jag vet verkligen inte varför.
Filmen var ganska bra. Och jag måste säga, även om han inte är min musikstil så är han jääääävligt grym iallafall, och jag älskar Prince's stil, men MJ kommer alltid vara höööööögst upp. (a)

Senare ska jag kolla på Medium, jippie. Haha ni tänker säkert " hur fan kan du kolla på det " , men jaja ! jag älskar medium endå om det är lite läskigt ibland. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0