TISDAG


Bohoooo! WARRICK DOG, vafan. Jag grät som fan, hela tiden typ. Han var min favorit , och så DOG han. Så jävla typiskt, i alla serier som jag gillar så ska alltid någon som är min favorit dö. Jag tänker ALDRIG mer kolla på CSI, det va fan Warrick som gjorde CSI gryyym. Pass asså, ALDRIIG mer CSI!  :@

Jag hade hemkunskap idag, och som vanligt så gjorde vi något skittråkigt, nämligen SMOOTHIE's , som smakade bajs, förlåt. -_-
Det smakade bara jordgubbar, och .. ärligt talat det behövdes i en dussin socker för att den ska bli godkänd asså.

På teatern idag så kom det afrikanska människor och lärde oss spela trummor och dansa, haaha jösses va kul det var.
Trummor var feeett kul, men man fick skit ont i händerna. ahaha!
Ena gruppen körde 20 minuter (min grupp) sedan efter det körde den andra gruppen 20 minuter.
Efter det så dansade vi afrkansk dans, hahah va heelt galet kul asså. Hon lärde oss värsta dansstegen, och hon va grym på att dansa. xD
Hon shakade rumpan och sedan var sista danssteget någon himla sex position, så alla började naturligtvis asgarva. xD

Ska plugga lite matte senare, sedan kolla på Ugly Betty, Desperate Housewives, kanske Heroes och Gossip girl om jag hinner ladda ner idag (oops xD).
Men nu ska jag äta, hejdå! Jag tänker tänka på Warrick hela kvällen alltså. :@




Kommentarer
Postat av: F :)

FINASTE DESIGNEN BABY <3

2008-11-19 @ 19:22:07
URL: http://tturkeen.blogg.se/
Postat av: Sofia K

Hur kan du göra såna dära roliga bilder=? :D

2009-02-27 @ 15:31:23
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0