LÖRDAG (wupps)

haha, först vill jag bara säga förlåt att jag inte skrev igår, men glömde tottalt bort bloggen. x)
när jag vaknade så såg jag snö ute, då sköööt jag till av lycka. x)
sen sprang jag runt i huset och leta efter mamma, men hon hade redan gått. och hon gick EXAKT när jag vakna, sa hon senare då. För hon gick hemifrån halv 9, och jag vaknade då. så typiskt..

När jag vaknade så fixade jag och pappi ihop pankakor, jätte gott. speciellt när man har grädde och sylt på. :)
Senare på dan' ville jag fotta lite mer, men batterierna tog slut.. Han gick självklart och skulle köpa batterier åt mig ! :D

Under tiden så ringde Halima, och vi hade jätte kul. och jag tror jag har fått lite bättre självförtroende nu, med hjälp av HALIMA & COSMO! yaaay.
Pappa kom sedan hem med mina batterier, jag sprang till kameran och satte i två stycken och började leta efter kläder. x)
Här blev resultatet:


vilket fall som helst, jag blev iallafall jätte nöjd. :)
även om flera hundra bilder blev dåliga. men skit i. :P


Hela dagen har jag varit lite här o var, jag sprang upp och ner, leta efter kläder. Sedan behövde jag ladda in bilderna då och då, och jag lyssnade på Michael Jackson hela dan!


Kommentarer
Postat av: Mills

Fina bilder =)

2008-11-23 @ 11:12:12
URL: http://oasislove.blogg.se/
Postat av: Madde

Snygging

2008-11-23 @ 11:56:48
Postat av: ' j e a nn y - VOTE FOR ME

fin blogg :)

2008-11-23 @ 22:46:28
URL: http://gadn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0