FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT!

Hejsan, jag är tillbaks!
Ett jätte stort förlåt att jag inte har bloggat på länge, jag har haft fullt upp med skolan och tröttnade helt enkelt på blogg.
Men nu ska jag minsann ändra på det, ni kommer få se mycket mer av mig. ^^
Som ni ser har jag ändrat layout, kanske inte är den bästa .. Men jag blev iallafall nöjd. Bara att färgerna var lite väl baby-aktiga.  -.-

Idag har jag haft en helt vanlig skoldag. Förutom att jag har bråkat med ganska många och att jag har haft utvecklingssamtal.
Jag hade två IG-varningar och det var i franska och i engelska. Men engelskan har jag bara för att jag har missat ett prov, och franskan helt enkelt för jag skiter i att göra läxorna osv.
Annars för övrigt tyckte min klass föreståndare att jag har blivit mycket bättre i skolan, tittat på nyheterna mera och hänger med bättre i skolan nu.
Snart ska jag gå och duscha, måste verkligen tvätta håret!

Efter ska jag äta lite och sedan kolla på CSI, gud vad spännande.. Förra gången blev min favorit karaktär Warrick skjuten, och båda episoderna innan det var helt galet bra. Kan inte förklara, men iallafall haha ja, det var så jävla spännande.
Och sen helt plötsligt kommer en gubb jävel och skjuter honom när det är värsta fina slutet, han skjuter Warrick en gång i halsen, sedan tre gånger i magen när han sitter i hans bil. Sedan tar han fram papper och torkar av pistolen och lägger den i hans bil..
Gud vad jag kände hur tårarna rann .. Sedan var det slut.
Hoppas Warrick inte är död jag kommer bli helt förstörd då! :'(

Kommentarer
Postat av: Khalid

Hejsan!

Själv tyckte jag att din design blev super !



Mvh Khalid ^^

2008-11-18 @ 15:17:08
URL: http://khalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0