Studiedag, dude!

Har studie dag idag, ska plugga stenhårt med franskan! Jag ska få G asså, jag accepterar inga IG'n här inte. ;D
Ja, mitt skrivbord i vardagsrummet här uppe är rätt så fullt med bara .. läxor och arbeten som jag ska hålla på med idag. xD
Good luck to me, for sure ..


Igår kom min kusin hem från Thailand, så hon var hemma hos mig igår, är osäker om hon kommer tillbaks idag för hon bor hos min moster sålänge.
Haha jag är nästan lika .. "lång" som henne. xD eller lika lång, blev glad. HAHA. Kanske inte är så dumt att vara kort. Alla som är så korta är så söta, så whatever. ;D

Kommentarer
Postat av: BIKELÖ

hehehe ah, njej men jag får hem dvdn när den kommer ut för jag ha bokat den, men jag var tvungen att ladda ner den förja höll på att bli galen :(

2009-03-11 @ 15:44:54
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: tack så mkt :D

2009-03-13 @ 13:43:02
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0