bla bla bla D:

Bla bla bla.
haha D: , jag har inte gjort så mycket idag. skola såklart, och sen plugg inför matte provet imorgon.
förlåt för jag inte skrev någonting igår, men det hade inte hänt något speciellt.
har däremot haft pms och, hatar seriöst mitt beteende just nu. är så jävla bitchig just nu så det är inte sant, usch usch usch.

Har läst lite midnight sun igår & idag * igen * xD , sen extra grejer från new moon .. åh usch va jag grät. jag ogillar inte rosalie lika mycket nu, men ogillar henne fortfarande. x'D
de här grät jag bokstavligt talat av:

"Edward?"
"I don't understand what you are saying, Rosalie."
A long pause, the lenght of a few human heartbeats.
"She's dead, Edward."

haha, sorgligt .. eller hur ? :( , tårarna bara fosha ner! ;__;
och. wihoo. new moon har premiär 20 november i sverige. ^_^

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, du har läst den "5:e boken?" Vill läsa den. :)



Ja, visst är det hur bra som helst att den kommer samtidigt som i USA?! Helt underbart!



Puss!

2009-03-04 @ 22:21:33
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: carin

frästen hur gick det på teater grejen på engelska ! gick det bra?<3

2009-03-08 @ 23:27:44
URL: http://paonpinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0