gröna lund med beckis!


lol jag var på grönan igår .. hehe .. med rebecka!
vi hade skit kul.. vi åkte pop expressen typ minst 10 gånger bara för att vi skulle få sjunga till billie jean <3
och självklart var grönan fullproppat av fjortisar .. det va två stycken vi såg verkligen hela tiden som rebecka kollade SNETT och NER på hela tiden, alltså gud va jag garva xD
det var molnigt ungefär hela dan, så när vi gick hem så började det regna. tur det.. xD
när jag ställde mig på rulltrappan så typ halkade jag ner (på grund av att det var halkigt) så jag har skrapat upp rygen lite.. ganska obekvämt, för det gör ont när jag sitter, ont när jag går och ont när jag ska sova.. haha..

Kommentarer
Postat av: Sandra

VEM ÄR BILLIE JEAN !??!!??!?! :O

2009-08-13 @ 20:49:36
URL: http://carindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0