The Pursuit of Happyness


HIMLA bra film, tårar faller ofta, och den är verkligen så himla sorglig,
äntligen har jag fattat sidan från dom som inte har så mycket pengar.
Den här filmen fick mig att tänka om.

Filmen handlar om Chris (som spelas av Will Smith) och hans son Christopher (som spelas av Will Smith's riktiga son Jaden Smith). De har inte mycket pengar, lever inte så speciellt bra, och han har inte precis bästa jobbet. Chris jobb är att sälja bärbara skannrar, inte vanliga skannrar utan mest till sjukhus och sådant. Jag kan inte säga så mycket, det kommer ju kanske avslöja jätte mycket, men ha inte så många dåliga fördommar om filmen, jag hade det. Den kanske inte är den bästa ni har sett när ni väl ser den, men jag säger iallafall fem av fem.
Filmen är även baserad på en riktig historia.


Kommentarer
Postat av: Madde

Filmen är bra men jag blir deprimerad av sånna filmer , som är sorgliga, annars är den skitbra. Jag och mamma gjorde översvämning i huset av tårar D:

2008-10-14 @ 19:38:04
Postat av: natti

d e sant filmen e fett bra hahahaha

2008-10-16 @ 17:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0