FREDAG

Idag var det bråk, igen!
Nor och Rebecka började bråka, och jag bråkar med Danne,
och jag måste erkänna, jag är trött på Oktober! Det är just Oktober alla börjar bråka, sjukt irriterande!

Jaja, jag fick iallafall reda på att jag har IG varning i engelska, inte så kul att höra, men men jag ska försöka göra bättre ifrån mig! ;-)

När jag kom hem åt jag några rutor från Marabou, tydligen så gjorde 3 rutor mig glad! Har ju alltid funderat över det när reklamen kommer, haha! :-)

När jag kom hem så var jag med Rebecka, vi gjorde inte så mycket, vi pratade mest och satt vid datan, dagens ungdomar har tydligen inget liv! :-) hihi
Ikväll ska man väl ta och kolla på Idol dåra, LouLou ska lätt äga, go LouLou! Och så kommer mina små kusiner, det ser jag inte fram imot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0