BUHUU ! :'(


buhu! :'( jag har tappat bort min mobil!!!
gud, jag som trodde att jag hade slutat varit en sådan person som tappar bort saker! men nej nej, gud att allting måste hända i oktober. HATAR oktober just nu.

Jag kommer ihåg att jag tog min mobil från laddaren, la den i mitt rum på skrivbordet, och sen så TROR jag att jag la den i väskan i mobil facket, men det är jag inte helt säker på .. :s
Och jag har kollat överallt jag hittar den inte! Jag har inget minne av att jag har tagit med den till skolan, men endå känns det som om jag har lagt den i mobil facket :'(

OCH, om jag la den i mobil facket så är den säkert snodd, pga. att jag la min väska i gympa salen, och sen så sprang jag ner en kort stund. men jag har ändå ingen minne av att jag har haft mobilen i skolan idag ! :'(

ååh, hoppas jag hittar den! :(

btw, våga inte ta bilden! den har jag ritat, och det ska föreställa mig. o_o', och uhm , jag rita den för att få ut mina känslor på något sätt. hehe.. lol.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas att det känns bättre snart :)

2008-10-21 @ 18:34:05
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0